Abych vám ukázal, jak snadno a rychle dokáže služba PlaCla plnit firemní weby, blogy nebo eshopy obsahem, napadlo mě předvést to sám na sobě. I když si o mně teď Michal Kubíček myslí, že jsem blázen, nic takového není potřeba a denně sem nebudou čtenáři chodit. Přesto mě tahle výzva chytla před pár měsíci natolik, že jsem ji od té doby nepustil z hlavy. Je mi jasné, že článek pravděpodobně nečtete v den, kdy vznikl. Každopádně už zůstane trvalou součástí blogu jako ukázka, co jsme už v roce 2018 hravě zvládli.
Abych byl konkrétnější, měsíčně napíšeme přes 600 textů především pro blogery. Do redakce vybíráme z nejzkušenějších a nejrychlejších blogerů. Z redakce pro blogery pak vybíráme nejlepší do redakčního týmu pro inzerenty – to jsou ty poptávky POUZE NAPSÁNÍ, které inzerenti vidí ve svém prostředí.
Část textů z třicetidenní výzvy (jeden text denně) budu psát sám, jako například tento. Zbytek zadám do redakce. Co bude potřeba doplnit z toho, o čem vím jen já, dopíši do připravených textů za pochodu. Za mnou je první fáze, kdy jsem si sepsal jednotlivá témata:
- 1.6. Třicetidenní výzva – článek denně PlaCla hravě zvládne
- 2.6. Co PlaCla vůbec dělá? Nejsme žádný automat
- 3.6. Proč je pro blogery důležité nabízet se denně?
- 4.6. Jakou má inzerent stanovit cenu poptávky?
- 5.6. Jak si ohlídat článek? Autorizace × publikace
- 6.6. Kdy plánujeme další slevovou akci?
- 7.6. Blogeři, hledáte redaktory pro blog či magazín?
- 8.6. Co všechno blogery a inzerenty čeká bez PlaCly?
- 9.6. Kolik odkazů v jednom článku chtít?
- 10.6. Bloger: Kdy schválíte můj blog?
- 11.6. Jaké jsou nejčastější chyby blogerů?
- 12.6. Pokusy o podfuky – jak PlaCla inzerenty chrání?
- 13.6. Jak to, že platíme 5 000 Kč za nepovedený článek?
- 14.6. Proč u nás nenajdete seznam všech blogů?
- 15.6. PlaCla pokořila mýtus – cena, rychlost, kvalita
- 16.6. Proč jste vzdali spolupráci s copywriterem?
- 17.6. Podmíráky nenaléváme, služba má sloužit
- 18.6. Nejefektivnější články – čtenost a míra prokliků
- 19.6. Jaké jsou příčiny sporů a jak je efektivně řešit?
- 20.6. Nemám čas článkové kampaně řešit. Pomůžeme!
- 21.6. PlaCla bez zpětné vazby bude jen hříčkou přírody
- 22.6. Jak pracovat 4 hodiny denně, nebo dokonce týdně a vše stihnout?
- 23.6. Proč je pro blogery důležité články vydávat rychle?
- 24.6. Proč bývala PlaCla tak neoblíbená?
- 25.6. Inzerenti i blogeři se profesionalizovali
- 26.6. Kolik si blogeři vydělají?
- 27.6. Jaké jsou nejčastější chyby inzerentů?
- 28.6. Jak rychle a efektivně reklamovat?
- 29.6. Komunikace s webem před objednávkou
- 30.6. Shrnutí třicetidenní výzvy
Teď k tématům rozepíši podrobnější zadání do poptávek POUZE NAPSÁNÍ, nechám si napsat několik článků najednou a pak nastavím data jejich publikace. Celý seriál mohu mít hotový už v příštím týdnu a pak už budou články jen vycházet. Takže není potřeba mi nějak zvlášť držet palce, protože je to něco, co zvládne každý. O jazykovou stránku se u nabídky napsání včetně korektury starají naši kontroloři. Aktuálně jsou čtyři.
Ač se zdá, že celý ten organismus stačí jen naprogramovat, je za službou PlaCla především každodenní mravenčí práce. O tom bude hned následující článek. O tom, co to obnáší na straně blogerů, budou některé následující články (3, 11, 12, 24, 26 a kolik si vydělají). Čím sloužíme inzerentům a jak můžeme být ještě skvělejší, rozebírá zbytek článků. Protože já službu PlaCla chápu především jako službu zákazníkovi. Nikdo jiný nás neživí, nedotuje a nepodporuje. A jedině skvělou službu, která vám ušetří čas a peníze, si objednáte znovu. Bez toho umřeme hlady.
Napsat komentář