Kdy plánujeme další slevovou akci?

Článek napsal Václav Bartoš dne 6.6.2018 . Zařazeno v kategorii FAQ

Často se nás ptáte, kdy bude další akce na bonusový kredit. Tu zpravidla vyhlašujeme v druhé půlce měsíce nebo začátkem až do jeho konce. Závisí na aktuální vytíženosti celé služby a také na tom, jaké částky si už inzerenti bez bonusu dobili. Kolikrát jsme akci nevyhlásili, abychom nezarmoutili ty, kteří si už kredit dobili. Nepřijde nám fér, aby ho někdo dostal a jiný ne. Bonusy nepřipisujeme zpětně za dobití před začátkem akce. Naopak je nám jasné, že někdy nemusí celý proces dobití v některé společnosti proběhnout okamžitě, takže po skončení akce tolerujeme několikadenní zpoždění, pakliže proforma byla vygenerována v době akce. Nikdy to není více jak týden po skončení. Jinak by to ztratilo smysl časově omezené akce.

Kdy bude bonusová akce?

Nedá se přesně říct, kdy další slevová akce přijde, ale ze statistik posledních tří let to bývá začátkem jara, kdy po zimě plánujete jarní kampaně. Na zahradě to ožívá, je načase obměnit šatník, vyjet na výlety, opečovat naše čtyřnohé i čtyřkolé miláčky… Další slevové akce bývají v květnu před červnovou špičkou, kdy vrcholí kampaně před létem. Přitom doporučuji takové kampaně neřešit na poslední chvíli a mít před konkurencí náskok. Letos se dokonce takový náskok vyplatil i kvůli dřívějšímu nástupu letního počasí. Takže například s propagací klimatizací, pergol, markýz, ale i víkendových wellness pobytů, plavek, opalovacích krémů atp. nemá smysl čekat, než se rtuť teploměru přehoupne přes pětadvacítku. Pak už bude pozdě a zbytečně přijdete o několik drahocenných dní, či dokonce týdnů v závislosti na účelu článků. Se závěrem léta pak většinou v srpnu podporujeme bonusem článkové kampaně, které realizují inzerenti v září a průběhu podzimu. Je to ideální čas na promo zboží a služeb, které se prodávají v předvánočním čase, aby lidem už byly na očích, i když nedoporučuji začátkem podzimu zákazníky dráždit slovem Vánoce. Někteří jsou na něj tři měsíce před Štědrým dnem alergičtí. Ale to není důvod, abyste i tak nebyli vidět. V listopadu přiživujeme předvánoční horečku závěrečnou akcí. Ta měla v posledních dvou letech podobu třídenní Cyber Monday s neobvykle vysokým bonusem. Loni to bylo například 5 000 Kč bonusu za každých dobitých 20 000 Kč.

Jaký bonus plánujeme?

Dopředu ani nevíme, jaký bonus a za jakou částku budeme rozdávat. To opět závisí na aktuálním chování inzerentů v PlaCle. Za poslední čtyři roky v PlaCle roste každý rok průměrná cena článku o stokorunu v závislosti na tom, jak inzerenti žádají navštěvovanější a obsahově bohatší blogy, magazíny a média. S tím volíme i kombinaci částky a bonusu, aby takové články nakoupili snáze.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

thirteen − two =