Co PlaCla vůbec dělá? Nejsme žádný automat

Článek napsal Václav Bartoš dne 2.6.2018 . Zařazeno v kategorii Tipy a triky

Jednoduše se vám celý den věnujeme, od rána do noci včetně sobot, nedělí a státních svátků, protože je nám jasné, že své články a texty potřebujete mít připravené co nejdříve a v pracovní době se věnujete zas svým zákazníkům. Nikdy před vámi nezabouchneme dveře, když nás potřebujete.

Vyřizujeme i nestandardní požadavky. Pokud si s něčím nevíme rady my, doporučíme vám někoho, na koho jsme se v té věci už s úspěchem obrátili sami.

Z další každodenní práce máme na starosti dohled nad průběhem každého obchodu od objednávky přes dodání až k proplacení článku. Kontrolujeme každý článek (originalita, rozsah, text a odkazy odpovídající zadání), některé i dvakrát. Probíhá tím pádem i kontrola kontroly. S každou objednávkou si v týmu poskytujeme novou zpětnou vazbu, takže ze skvělé služby je ještě skvělejší. Často v rámci arbitráží za inzerenty články i proplácíme. Sledujeme také, zda je článek umístěný a bloger nezměnil jeho URL nebo právě neprobíhá výpadek webu. Při výpadku delším než několik hodin vyvoláváme reklamaci a případně vracíme kredit za smazaný článek.

Blogerům šetříme čas a starosti, blogerům a redaktorům přinášíme desítky objednávek denně

Blogeři se denně hlásí do svých účtů, nabízí se na vaše poptávky, řeší obratem reklamace a šetříme jim práci se smlouváním, dohadováním a fakturováním, takže mají více času na údržbu svých blogů a magazínů. Redaktoři se věnují objednávkám textů každý zvlášť, takže současně píše několik redaktorů a hravě zvládneme i větší objem objednávek v řádu desítek normostran denně.

Zajišťujeme nové objednávky různými marketingovými kanály a zejména přímým prodejem, na který se v online světě zapomíná. Intenzivní kontakt s největšími inzerenty už kolikrát přerostl v přátelství. A není nic lepšího, než když vás doporučuje přítel svým přátelům. Dalším zdrojem nových inzerentů je právě osobní doporučení. Dokonce tak silné, že do spolupráce jdou bez sebemenší nedůvěry.

Poskytujeme garance, pečujeme o celý obor

Spolehlivost, kvalita i rychlost nejsou důležité pro nás jen k získání dalších objednávek, ale pro budoucnost celého našeho oboru. Přišel jsem totiž během rozhovorů s inzerenty na to, že se při objednávce článků zklamali. Buď ještě před pěti lety v PlaCle nebo i v nedávné době mimo ni. Výsledkem nebylo, že šli jinam, ale že svou propagaci prostřednictvím placených článků úplně vzdali. Byl to pro ně ztracený čas, vyhozené peníze či je to zkrátka naštvalo. Proto jsem také zavedl osobní garanci 5 000 Kč za nepovedený článek, za který nedokážeme dodat náhradu odpovídající požadavkům inzerenta. Klidně se může jednat o článek za 1000 Kč. Nejde o cenu inzerce, ale o hodnotu, kterou pro mě zpětná vazba a spokojenost zákazníka má. Hlavním produktem služby PlaCla nejsou články a texty, je to spokojený zákazník. Články a texty mu přináší nové objednávky, jeho produkt, služba či firma jsou více vidět a díky PlaCle ušetří desítky hodin práce.

Zpětná vazba nám pomáhá být rychlí, kvalitní a levní

Vůbec není vidět, co všechno denně děláme v zákulisí, do kterého nevidí blogeři, ani inzerenti. Co stojí za konkrétními rozhodnutími. Často by se třeba nějaká nová funkce mohla zdát přínosná, avšak její zavedení by znamenalo zpomalení procesu objednávky či její úplné zastavení. Vše proto pečlivě zvažujeme. Přehrabujeme se, v čem se dá, vyhodnocujeme i to, co se na první pohled nemusí zdát být vůbec podstatné. Nasbírané know-how přetavujeme v to, že nyní dokážeme být rychlí, kvalitní a levní.

Vše řešíme obratem, potížím předcházíme

Především díky němu dokážeme řešit obratem a ke spokojenosti všech spory, veškeré osobní situace na úrovni blogerů či redakce. Dodržování deadlinů, které kolikrát blogeři považovali až za datum odevzdání článku. V poslední době všem těmto situacím precizním nastavením procesů předcházíme. Už dokážeme problémy předvídat a třeba jen vhodnou úpravou poptávky a vysvětlením inzerentovi, v čem je to důležité, předejít desítkám reklamací.

A na konci týdne ještě probíráme s Michalem důležité momenty nebo nápady na nové funkce. Jelikož převážnou většinu času stojí mimo každodenní péči o PlaClu, přináší zbytku týmu odborný pohled, osvědčené vychytávky a předává nám svůj nezaměnitelný optimismus.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

one × four =