Jakou má inzerent stanovit cenu poptávky?

Článek napsal Václav Bartoš dne 4.6.2018 . Zařazeno v kategorii Tipy a triky

V zásadě cena poptávky má odrážet náročnost zadání, zpracování příloh nebo náročnější studii podkladů a je zcela na uvážení inzerenta. Služba PlaCla ji ovlivňuje pouze minimální cenou. I tak část blogerů poptávka za minimální cenu odradí a jejich nabídky inzerent vůbec neobdrží. To samozřejmě nevadí ve chvíli, kdy nejde po těch nejlepších oborových magazínech. Na druhou stranu nemá smysl nasadit cenu v řádech desítek tisíc, protože pak se nabídnou i blogy, které by se stejně nabídly i na levnější poptávku. Vyšší cena totiž na rozdíl od té nižší už nikoho neodrazuje. Jde čistě o navolení adekvátní odměny.

Jak předejít nezajímavým nabídkám?

Čím lze výrazněji odezvu blogů ovlivnit společně s vyšší cenou je vložení výzvy přímo do tématu článku. Tedy do názvu poptávky. Například „POUZE WEBY O BYDLENÍ: Noční stolky“ nebo „ŽÁDNÉ OBECNÉ WEBY: Bydlení“. Tím předchází inzerenti nabídkám blogů, které je stejně nezaujmou.

Pakliže má inzerent nějaký klíčový požadavek pro celou objednávku, bez nějž ji nechce realizovat, opět je nejlepší jej dát hned do tématu článku: „VYDAT NEJPOZDĚJI DO 5.6.“ nebo „POUZE WEBY s měsíční návštěvností nad 50.000 UIP“. Nedoporučuji dát relativní údaj stylu „nejpozději zítra“ nebo „navštěvované weby“. Zítra by už nebylo jasné, který den to má být a navštěvovaný web má každý.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

eight + 19 =