Získejte zákazníky díky placeným reklamním (PR) článkům bez administrativy a rychle. Do tří dnů.

Domů » Blogeři

Rubrika: Blogeři

  • Kolik si blogeři vydělají?

    Tolik, kolik své práci věnují času. Tak jednou za půl roku dorazí do PlaCly dotaz od nějakého „blogera“, který má dvě stě domén a chtěl by je monetizovat bannery a placenými články. Ten nejdůležitější paramter, na který inzerenti hledí, je návštěvnost. Zajímají se i o čtenost samotných článků. Měří následně prokliky z nich, a dokonce…

  • Proč je pro blogery důležité články vydávat rychle?

    Podobně jako zákazníka v restauraci naštve podmírák, nechceme nikdo na pití, ani na jídlo dlouho čekat. Zvlášť pokud jsme hladoví. Proto v PlaCle nenecháváme inzerenty dlouho čekat. Často se setkávám s tím, že článkové kampaně řeší na poslední chvíli nebo je chtějí mít jednoduše rychle vyřízené. Nemám jim to nijak za zlé, naopak jsou překvapení,…

  • Jaké jsou nejčastější chyby blogerů?

    Učený z nebe nespadl a my v PlaCle to respektujeme. Máme radost, když někdo odevzdá text, který je hned napoprvé bezchybný – neobjevují se v něm gramatické hrubky, jsou použita správná klíčová slova i odkazy, je unikátní a odpovídá zadání. Pokud se ovšem nějaká ta chybka vyskytne, hlavy netrháme. Od toho máme kontrolory, kteří texty prochází a blogery…

  • Bloger: Kdy schválíte můj blog?

    Je mi jasné, že dokud neschválíme blogerovi blog a on nevidí desítky poptávek, které denně přibývají, zdá se mu služba PlaCla jako zkostnatělá, nebo dokonce mrtvá. Schválení blogu není jen kontrolou toho, zda blog, magazín či médium vůbec existuje a zda vyhovuje několika pravidlům, jež pro schválení máme. Jsou to ta veřejná uvedená u registrace…

  • Blogeři, hledáte redaktory pro blog či magazín?

    Díky působení v redakci tištěných novin a online magazínů máme s Michalem Kubíčkem oba mnoho zkušeností s tím, jak složité je redaktory najít, a především si je udržet. Přičemž se kolikrát nedá dopředu s jistotou určit, jak dlouho vlastně v redakci vydrží. Ten, kdo sliboval, že je tahoun a držák, po pár měsících vyhoří, někam…

  • Proč je pro blogery důležité nabízet se denně?

    Protože získá víc peněz! Ty jsou pro blogery pochopitelně základním hnacím motorem. Zvlášť pro ty, kteří touhle prací z domu živí svou rodinu nebo žijí jako digitální nomád. Finance nejsou jediný motivační prvek. Do PlaCly by se měl bloger přihlašovat a nabízet své blogy, magazíny a média každý den (jak často, píši v jednom ze…

  • Blogování jako práce z domova – na co si dát pozor

    Blogování se  jeví jako práce snů. Všichni totiž touží po volnosti, chtějí pracovat odkudkoliv a v libovolný čas. Skutečně je ale všechno tak růžové? Sami možná víte, že ne. I když tahle úvodní fotka není ilustrační, je od našeho blogera Vladimíra Dužíka, který je právě na Filipínách a domů se nechystá. Blogování je skutečně jedna z…

  • Mód dovolená

    Ve službě PlaCla jsme za poslední dva měsíce představili řadu novinek jako například Knihu přání provozovatelů webů, díky níž vznikla funkce Mód dovolená. Většinou jsou tyto novinky s fungováním služby natolik spjaté nebo snadno pochopitelné, že nepotřebují delší výklad. Případně stačí krátký dotaz na podporu a vše je jasné. Nyní jste pravděpodobně přímo ve službě narazili…

  • FAQ – dostala jsem akceptaci na nižší částku než jsem požadovala

    Inzerent při vkládání poptávky zadává základní cenu článku (např: 500 Kč). Pokud se blogerovi zdá cena za naspání malá, může se nabídnout inzerentovi za větší částku (850 Kč). Inzerent může tuto nabídku přijmout za cenu blogera (850 Kč) nebo v rozmezí až o 25 procent nižší, tj. těchto cen (640-850 Kč). Pokud nebude bloger s…

  • FAQ – zmizel mi blog z administrace

    Pro přijetí blogů jsou nastaveny pravidla, která naleznete na stránce pro přidání blogu nebo na stránce s nápovědou. Technické parametry blogu a vhodnost (přemíra reklamy, nelegální obsah) jsou průběžně kontrolovány. Pokud blog má v parametrech nepatrnou změnu, např: pokles Sranku na 2 nebo zvýšení Alexy na 14 milionů, zůstává blog dále v systému. Pokud se…

  • Jak často psát placené články

    Pro mnoho blogerů se stává placené blogování dominantním zdrojem příjmu blogu a řeší dilema, jaký určit poměr mezi placenými a běžnými články. O kvalitní blogy je zájem a mají hodně akceptací od inzerentů. A tak se může bloger dobrého blogu dostat na scestí, kdy začne psát jenom placené články. Blog ztratí původní směr obsahu a…

  • Výplata provize blogerům

    1.) Pro výplatu provize je potřeba v nastavení vyplnit své doručovací a fakturační údaje. Důležité je uvést, zdali jste ne/plátci DPH (nebo ne/plátci mimo tuzemsko), podle toho se potom odvíjí i výplata provize. 2.) V pokladně si zadáte částku, kterou chcete vyplatit. Uveďte cenu bez DPH (20%). Pokud jste plátci DPH, automaticky vám připočítáme k…

blog (3) bloger (5) blogeři (15) blogy (3) bonusový kredit (2) cena článku (2) copywriting (3) efektivita (4) firemní blog (2) garance (5) gramatické chyby (2) inzerce (5) inzerent (8) inzerenti (18) jednoduchost (2) klíčová slova (3) komunikace (3) kontrola (4) korektura textů (2) kvalita (6) kvalita článků (2) kvalitní obsah (3) linkbuilding (2) marketing (16) marketingová strategie (3) marketingové strategie (2) marketingové texty (3) nabídka (3) nabídky (3) nadpisy (2) návštěvnost (6) obchod (4) objednávka (2) objednávky (8) objednávky článků (2) obsah (3) obsahová strategie (5) obsahový marketing (8) odkazy (3) online marketing (5) online podnikání (4) placené články (5) PlaCla (30) podnikání (15) podpora (4) poptávka (3) poptávky (4) propagace (2) publikace (6) reklama (5) reklamace (7) reklamní kampaně (2) reklamní články (5) rychlost (4) SEO (8) služby (3) spolupráce (3) texty (2) tvorba obsahu (4) tvorba článků (2) unikátní obsah (3) vyhledávání (2) výdělek blogerů (3) zadání poptávky (3) zpětná vazba (10) zpětné odkazy (4) zákaznická podpora (3) zákazníci (5) článkové kampaně (4) články (13)