Získejte zákazníky díky placeným reklamním (PR) článkům bez administrativy a rychle. Do tří dnů.

Domů » Tipy a inspirace » Strana 3

Rubrika: Tipy a inspirace

Hledáte nové nápady pro vaše kampaně? Tato rubrika nabízí praktické rady, případové studie a inspirativní příběhy z oblasti obsahového marketingu. Získejte cenné podněty, jak zaujmout zákazníky a dosáhnout skvělých výsledků.

  • Pro koho nejsou článkové kampaně vhodné?

    Ne všichni na PlaCle najdou to, co hledají. Přestože si každý inzerent může poptávku libovolně specifikovat, a tím ovlivnit její výsledek, představy některých naplnit prostě nedokážeme. Splňujete-li následující body, nemá smysl vydávat se cestou článkových kampaní. Ušetřete si čas a věnujte ho raději aktivitám, které pokryjí vaše potřeby, pokud…

  • Případová studie: Zkušenosti inzerenta s PlaCla

    O následující text jsme požádali jednoho z inzerentů v PlaCla, který používá aktivně náš systém jako užitečný nástroj pro výkonnostní linkbuilding. Autor je marketingový specialista ve velké společnosti specializující se na prodej obuvi, sportovního zboží a oděvů. A k PlaCla zpočátku přistupoval, stejně jako jeho nadřízení, nedůvěřivě. Nevěřili, že jim coby společnosti se silným brandem může objednávání článků…

  • Rozhovor s blogerem 4

    V pořadí již čtvrtý bloger nám odpověděl na několik našich otázek.  Jaké jsou jeho zkušenosti? Co doporučuje? A jaký je jeho recept na to, jak si vydělat 20 až 30 tisíc měsíčně pouze psaním pro Placla?

  • Rozhovor s blogerem 3

    1. Představ se (přezdívka)? Vlastně ani nejsem bloger, tedy se za něj nijak moc nepovažuji. Bloger je podle mne ten, kdo pravidelně – řekněme alespoň jednou do týdne – napíše na svůj blog článek, nebo chcete-li post. Já sice mám vlastní blog  a letos jsem spustil ještě takový specifický blog, ale nepíšu tak často, jak…

  • Rozhovor s blogerkou 2

    1. Představ se ? Jmenuji se Jana, 30 let, toho času na mateřské dovolené.

  • Rozhovor s blogerem 1

    Představ se nám, co jsi zač? Ahoj, je mi 23 let a už přibližně tři roky jsem „na volné noze“.

  • Využijte vánoční nákupní horečky, recenze zboží Vám vyprodají eshop

    Předvánoční čas je vhodná doba pro podporu prodeje eshopu. Blížící se vánoční zvyk obdarovávat druhé dárky vytváří společenský tlak „něco koupit“. Většina nakupujících není ještě rozhodnuta, jakou věc/službu pořídí svým dětem, rodinným příslušníkům nebo známým. Všichni hledají nápady a dobré myšlenky na dárky.

  • Koncept poptávky rozhodne o její úspěšnosti

    Zadání poptávky do systému je prvním kamenem ve skládačce úspěšné článkové kampaně. Podstatou je nabídnout váš produkt nebo službu čtenářům v takové formě, v jaké ji hledají a očekávají.

  • 4 tipy pro lepší nadpisy článků

    Vymyslet nadpis článku je často ta nejtěžší věc na celém článku. Nadpis určuje, jestli článek čtenáře zaujme a jestli ho mají číst. I dokonale napsaný reklamní text si nikdo nepřečte, pokud nebude mít dobrou směrovou ceduli (nadpis).

  • ,

    FAQ – kolik článků si mám nechat napsat

    Aby články měly efekt, je jejich nejmenší doporučované množství 20 – 30 kusů. Články je dobré nechat psát postupně, cca 20 článků měsíčně. Častá chyba inzerentů je, že si nechají napsat cca 3 články z minimálního kreditu. Při 3 článcích efekt nepoznáte, Placla efekt začíná být znatelný při 20 až 30 článcích (minimum). Systém Placla.cz…

  • Správné zadání poptávky

    Tento článek má popsat nejčastější chyby v zadání poptávek a jejich nápravu pro větší srozumitelnost poptávky. Zadání poptávek občas není pochopitelné pro blogery. Blogeři se na nejasnosti ptají a díky tomu máme zpětnou vazbu od blogerů na způsob zadávání poptávek. Přesná pravidla pro zadání nejsou daná, aby inzerenti měli volnost při psaní poptávky a mohli…

blog (3) bloger (5) blogeři (15) blogy (3) bonusový kredit (2) cena článku (2) copywriting (3) efektivita (4) firemní blog (2) garance (5) gramatické chyby (2) inzerce (5) inzerent (8) inzerenti (18) jednoduchost (2) klíčová slova (3) komunikace (3) kontrola (4) korektura textů (2) kvalita (6) kvalita článků (2) kvalitní obsah (3) linkbuilding (2) marketing (16) marketingová strategie (3) marketingové strategie (2) marketingové texty (3) nabídka (3) nabídky (3) nadpisy (2) návštěvnost (6) obchod (4) objednávka (2) objednávky (8) objednávky článků (2) obsah (3) obsahová strategie (5) obsahový marketing (8) odkazy (3) online marketing (5) online podnikání (4) placené články (5) PlaCla (30) podnikání (15) podpora (4) poptávka (3) poptávky (4) propagace (2) publikace (6) reklama (5) reklamace (7) reklamní kampaně (2) reklamní články (5) rychlost (4) SEO (8) služby (3) spolupráce (3) texty (2) tvorba obsahu (4) tvorba článků (2) unikátní obsah (3) vyhledávání (2) výdělek blogerů (3) zadání poptávky (3) zpětná vazba (10) zpětné odkazy (4) zákaznická podpora (3) zákazníci (5) článkové kampaně (4) články (13)