Vymyslet nadpis článku je často ta nejtěžší věc na celém článku. Nadpis určuje, jestli článek čtenáře zaujme a jestli ho mají číst. I dokonale napsaný reklamní text si nikdo nepřečte, pokud nebude mít dobrou směrovou ceduli (nadpis).
Nadpis článku říká čtenáři, o čem následující text je a zároveň slouží jako popisek odkazu ve výsledcích vyhledávačů. Níže naleznete pár rad, jak vylepšit nadpisy vašich článků.
1 tip: Odpověď na otázku.
Uživatelé hledají na internetu odpovědi na svoje otázky, pomozte jim odpovědět na „jak..“ . Jak vybrat dobrou střešní krytinu. Jak získat rychle peníze před výplatou.
2 tip: Seznamy a důvody
Uživatel na internetu hledá důvody pro své rozhodnutí, předložte jim jednoduché řešení vyjádřené číslem. 3 hlavní důvody pro plechovou střechu. 10 nejlepších biopotravin. Srovnání ceny plynu u 4 dodavatelů.
3 tip: Otázky
Čtenáři jsou od přírody zvědaví a pokud jim dáte otázku, budou chtít odpověď (přečíst si článek). Proč je sekání trávy lepší s sekačkou od..? Jak vybrat krmivo pro vašeho pejska? Na koho vsadit tento týden ve fotbale?
4 tip: Benefity
Uživatelé na internetu hledají nejlepší věci, tak jim je zkuste nabídnout. Nejlepší fasádní barvy pro Váš dům. Nejúčinnější doplňky stravy pro vašeho muže.
Pár drobných rad:
1.) Negativní slova v nadpisu probudí v potencionálním čtenáři nechuť přečíst si článek.
2.) Nadpis by měl mít 5 slov a více.
Dobrý den,
díky za tipy. Proč by měl mít nadpis 5 slov a více?
Většina nadpisů obsahuje základní řetězec: „přídavné jméno + podstatné jméno + spojka/sloveso + přídavné jméno + podstatné jméno“ a různé varianty. Zkus si spočítat slova a jejich druh v novinových nadpisech napříkald na idnes.cz