Získejte zákazníky díky placeným reklamním (PR) článkům bez administrativy a rychle. Do tří dnů.

Rubrika: Průvodce a nápověda

Tato část je určena všem, kteří chtějí rychle a snadno zvládnout používání PlaCla.cz a vytěžit z naší platformy maximum. Najdete zde vše, co potřebujete vědět k efektivní práci s nástrojem – od jednoduchých odpovědí na časté otázky po podrobné návody a užitečné triky, které vám ušetří čas.

  • Navýšení kreditu a daňové doklady

    Tento článek informuje o fakturaci služby Placla.cz Inzerent si může kredit navýšit dvěma způsoby, Paypalem nebo bankovním převodem. Nejdříve v administraci v menu „Pokladna“ je formulář pro navýšení kreditu. Pokud zvolíte Paypal, budete přesměrováni do rozhraní Paypal, kde provedete platbu. Na email vám přijde potvrzení o navýšení kreditu a jeho součástí je i odkaz na…

  • Přesun kreditu mezi účty

    Služba PlaCla umožňuje přesouvat mezi jednotlivými účty uvnitř systému kredit bez nutnosti přefakturace. Tuto možnost využívají blogeři, kteří si založí i inzerentský účet a chtějí, aby ostatní psali o jejich blogu a tím si zvýšili návštěvnost. Druhou skupinou, která využívá tuto možnost, jsou reklamní agentury. Reklamní agentury většinou mají svůj hlavní účet, kam si dobíjejí…

  • Jak získat návštěvníky z vyhledávačů

    Uživatelé na internetu hledají informace o zboží nebo o službách. Aby zjistili, co se na internetu nachází, používají vyhledávače. Hledané služby nebo zboží zadají do vyhledávacího okna a nechají kliknutím na hledací tlačítko vyhledat. Zobrazí se jim stránka s výsledky vyhledávání. Tato stránka je z pohledu prodeje na internetu velmi důležitý most (úzké hrdlo) návštěvnosti.…

  • ,

    Akceptace blogů v poptávce

    V detailu poptávky se postupně zobrazují blogy, které mají podle zadání poptávky zájem napsat článek. Problematika akceptace blogů s různýma cenama byla dosti divoká, proto došlo k sjednocení a úpravě systému. Mohou nastat tři případy: 1.) Pokud se bloger spokojil s vámi nastavenou cenou, máte u tohoto záznamu odkaz „Přijmout nabídku„. 2.) Pokud se bloger…

  • Arbitráže

    Arbitráž slouží k ukončení dlouhotrvajících nebo sporných obchodů. Arbitráž vzniká třemi způsoby: 1.) Nahlášení obchodu blogerem 2.) Nahlášení obchodu inzerentem 3.) Automaticky při 7 denní nečinnosti Automatická arbitráž nastává po 7 dnech neproplacení od odeslání článku k proplacení nebo když více jak 7 dnů není u reklamace žádná reakce. Tímto je zaručeno, že žádný napsaný…

  • Navýšení kreditu inzerenta – v krocích

    1.) Pro navýšení kreditu je potřeba v záložce Nastavení vyplnit své fakturační údaje. Důležité je uvést, zdali jste ne/plátci DPH (nebo ne/plátci mimo ČR), podle toho se odvíjí i fakturace. 2.) V záložce Pokladně si zadáte částku, o kterou chcete kredit navýšit. Uvedená cena je bez DPH. Platit můžete bankovním převodem nebo online Paypalem (připočítává…

  • ,

    Požadavek vyšší ceny blogerem

    Další splněné přání bude pro blogery. Pokud se blogerovi zdá poptávka tématicky ideální pro jeho blog a chtěl by vyšší cenu za článek, má nově možnost si o ni říct (avšak inzerent mu nemusí vyhovět). V  detailu blogu v poptávkách po článcích mezi odkazy „projevit zájem“ a „odmítnout“ přibyl nový odkaz „projevit zájem za vyšší…

  • ,

    Snížení ceny článku pro blog inzerentem

    S novým rokem jsem se rozhodl plnit vánoční přání uživatelům systému. Častým přáním inzerentů bylo mít možnost snížit cenu za článek blogerovi, pokud blog patřil k méně kvalitním. Nyní tuto funkčnost systém má. V detailu poptávky po článcích mezi nabídkami blogerů,  jsou odkazy „Přijmout“ a „Odmítnout„. Mezi těmito dvěma odkazy je nyní nový odkaz „Přijmout…

  • ,

    Doplňující poznámka k poptávce

    Vymyslet zadání poptávky po článcích nepatří mezi jednoduché činnosti, někdy se stává, že blogeři pochopí zadání inzerenta jinak, než si přál. V takovou chvíli je potřeba doplnit zadání poptávky pro další blogery. Nově se inzerentům zobrazuje v detailu poptávky na konci popisu odkaz na „Přidat doplňující poznámku„, která otevře formulář pro přidání poznámky k poptávce.…

  • ,

    Doporučení – provizní program

    Provizní program je další možnost výdělku na Placla.cz .  Z každého registrovaného blogera nebo inzerenta, který se zaregistruje s vaším referenčním číslem, dostanete provizi. Provizi dostanete ve výši 10 % z ceny článků uživatele po dobu jednoho roku od registrování nového uživatele. Vaše referenční číslo najdete v administraci pod názvem „Doporučení„. Podmínky provizního programu byly aktualizovány dne 30.4.2014. Jsou…

  • Správa emailových upozornění

    Placla umožňuje rychlou kontrolu nad akcemi u kampaní a článků pomocí emailových upozornění. Inzerent si může nechat posílat upozornění na novou nabídku blogera nebo nový článek ke schválení. Bloger si může nechat posílat informační emaily o nových poptávkách v systému, akceptaci blogu inzerentem a proplacení článku. Při registraci do systému jsou emailové upozornění zapnuté. Pokud…

  • Jak přidat poptávku po článcích

    Pro přidání poptávky po článcích do systému je v administraci inzerenta v menu položka „Přidat poptávku“ . Ve formuláři pro zadání nové poptávky je potřeba vyplnit následující čtyři položky. Název poptávky: Zde uvedete název, pod kterým se bude poptávka zobrazovat. Efektivní názvy vystihují, jaké téma obsahuje poptávka.  Například u poptávky po článcích na prodej malovaných…

blog (3) bloger (5) blogeři (15) blogy (3) bonusový kredit (2) cena článku (2) copywriting (3) efektivita (4) firemní blog (2) garance (5) gramatické chyby (2) inzerce (5) inzerent (8) inzerenti (18) jednoduchost (2) klíčová slova (3) komunikace (3) kontrola (4) korektura textů (2) kvalita (6) kvalita článků (2) kvalitní obsah (3) linkbuilding (2) marketing (16) marketingová strategie (3) marketingové strategie (2) marketingové texty (3) nabídka (3) nabídky (3) nadpisy (2) návštěvnost (6) obchod (4) objednávka (2) objednávky (8) objednávky článků (2) obsah (3) obsahová strategie (5) obsahový marketing (8) odkazy (3) online marketing (5) online podnikání (4) placené články (5) PlaCla (30) podnikání (15) podpora (4) poptávka (3) poptávky (4) propagace (2) publikace (6) reklama (5) reklamace (7) reklamní kampaně (2) reklamní články (5) rychlost (4) SEO (8) služby (3) spolupráce (3) texty (2) tvorba obsahu (4) tvorba článků (2) unikátní obsah (3) vyhledávání (2) výdělek blogerů (3) zadání poptávky (3) zpětná vazba (10) zpětné odkazy (4) zákaznická podpora (3) zákazníci (5) článkové kampaně (4) články (13)