Získejte zákazníky díky placeným reklamním (PR) článkům bez administrativy a rychle. Do tří dnů.

Rubrika: Nápověda

  • Délka článku – Co znamená 1 NS neboli normostrana?

    Normostrana, známá pod zkratkou NS, představuje standardizovanou jednotku, která přináší pořádek do světa psaní textů. Její délka činí 1 800 znaků včetně mezer, což odpovídá zhruba 250 slovům. Tento systém není samoúčelný – slouží jako univerzální měřítko, které usnadňuje hodnocení objemu práce a pomáhá při odhadování času i nákladů na její zpracování. Kde všude najde…

  • Navýšení kreditu a daňové doklady

    Tento článek informuje o fakturaci služby Placla.cz Inzerent si může kredit navýšit dvěma způsoby, Paypalem nebo bankovním převodem. Nejdříve v administraci v menu „Pokladna“ je formulář pro navýšení kreditu. Pokud zvolíte Paypal, budete přesměrováni do rozhraní Paypal, kde provedete platbu. Na email vám přijde potvrzení o navýšení kreditu a jeho součástí je i odkaz na…

  • Přesun kreditu mezi účty

    Služba PlaCla umožňuje přesouvat mezi jednotlivými účty uvnitř systému kredit bez nutnosti přefakturace. Tuto možnost využívají blogeři, kteří si založí i inzerentský účet a chtějí, aby ostatní psali o jejich blogu a tím si zvýšili návštěvnost. Druhou skupinou, která využívá tuto možnost, jsou reklamní agentury. Reklamní agentury většinou mají svůj hlavní účet, kam si dobíjejí…

  • Jak získat návštěvníky z vyhledávačů

    Uživatelé na internetu hledají informace o zboží nebo o službách. Aby zjistili, co se na internetu nachází, používají vyhledávače. Hledané služby nebo zboží zadají do vyhledávacího okna a nechají kliknutím na hledací tlačítko vyhledat. Zobrazí se jim stránka s výsledky vyhledávání. Tato stránka je z pohledu prodeje na internetu velmi důležitý most (úzké hrdlo) návštěvnosti.…

  • ,

    Akceptace blogů v poptávce

    V detailu poptávky se postupně zobrazují blogy, které mají podle zadání poptávky zájem napsat článek. Problematika akceptace blogů s různýma cenama byla dosti divoká, proto došlo k sjednocení a úpravě systému. Mohou nastat tři případy: 1.) Pokud se bloger spokojil s vámi nastavenou cenou, máte u tohoto záznamu odkaz „Přijmout nabídku„. 2.) Pokud se bloger…

  • Arbitráže

    Arbitráž slouží k ukončení dlouhotrvajících nebo sporných obchodů. Arbitráž vzniká třemi způsoby: 1.) Nahlášení obchodu blogerem 2.) Nahlášení obchodu inzerentem 3.) Automaticky při 7 denní nečinnosti Automatická arbitráž nastává po 7 dnech neproplacení od odeslání článku k proplacení nebo když více jak 7 dnů není u reklamace žádná reakce. Tímto je zaručeno, že žádný napsaný…

  • Navýšení kreditu inzerenta – v krocích

    1.) Pro navýšení kreditu je potřeba v záložce Nastavení vyplnit své fakturační údaje. Důležité je uvést, zdali jste ne/plátci DPH (nebo ne/plátci mimo ČR), podle toho se odvíjí i fakturace. 2.) V záložce Pokladně si zadáte částku, o kterou chcete kredit navýšit. Uvedená cena je bez DPH. Platit můžete bankovním převodem nebo online Paypalem (připočítává…

  • ,

    Požadavek vyšší ceny blogerem

    Další splněné přání bude pro blogery. Pokud se blogerovi zdá poptávka tématicky ideální pro jeho blog a chtěl by vyšší cenu za článek, má nově možnost si o ni říct (avšak inzerent mu nemusí vyhovět). V  detailu blogu v poptávkách po článcích mezi odkazy „projevit zájem“ a „odmítnout“ přibyl nový odkaz „projevit zájem za vyšší…

  • ,

    Snížení ceny článku pro blog inzerentem

    S novým rokem jsem se rozhodl plnit vánoční přání uživatelům systému. Častým přáním inzerentů bylo mít možnost snížit cenu za článek blogerovi, pokud blog patřil k méně kvalitním. Nyní tuto funkčnost systém má. V detailu poptávky po článcích mezi nabídkami blogerů,  jsou odkazy „Přijmout“ a „Odmítnout„. Mezi těmito dvěma odkazy je nyní nový odkaz „Přijmout…

  • ,

    Doplňující poznámka k poptávce

    Vymyslet zadání poptávky po článcích nepatří mezi jednoduché činnosti, někdy se stává, že blogeři pochopí zadání inzerenta jinak, než si přál. V takovou chvíli je potřeba doplnit zadání poptávky pro další blogery. Nově se inzerentům zobrazuje v detailu poptávky na konci popisu odkaz na „Přidat doplňující poznámku„, která otevře formulář pro přidání poznámky k poptávce.…

  • ,

    Doporučení – provizní program

    Provizní program je další možnost výdělku na Placla.cz .  Z každého registrovaného blogera nebo inzerenta, který se zaregistruje s vaším referenčním číslem, dostanete provizi. Provizi dostanete ve výši 10 % z ceny článků uživatele po dobu jednoho roku od registrování nového uživatele. Vaše referenční číslo najdete v administraci pod názvem „Doporučení„. Podmínky provizního programu byly aktualizovány dne 30.4.2014. Jsou…

  • Správa emailových upozornění

    Placla umožňuje rychlou kontrolu nad akcemi u kampaní a článků pomocí emailových upozornění. Inzerent si může nechat posílat upozornění na novou nabídku blogera nebo nový článek ke schválení. Bloger si může nechat posílat informační emaily o nových poptávkách v systému, akceptaci blogu inzerentem a proplacení článku. Při registraci do systému jsou emailové upozornění zapnuté. Pokud…