Rubrika: Tipy a triky
-
Co PlaCla vůbec dělá? Nejsme žádný automat
Jednoduše se vám celý den věnujeme, od rána do noci včetně sobot, nedělí a státních svátků, protože je nám jasné, že své články a texty potřebujete mít připravené co nejdříve a v pracovní době se věnujete zas svým zákazníkům. Nikdy před vámi nezabouchneme dveře, když nás potřebujete. Vyřizujeme i nestandardní požadavky. Pokud si s něčím…
-
Třicetidenní výzva – článek denně PlaCla zvládne
Abych vám ukázal, jak snadno a rychle dokáže služba PlaCla plnit firemní weby, blogy nebo eshopy obsahem, napadlo mě předvést to sám na sobě. I když si o mně teď Michal Kubíček myslí, že jsem blázen, nic takového není potřeba a denně sem nebudou čtenáři chodit. Přesto mě tahle výzva chytla před pár měsíci natolik,…
-
Jak psát skvělé články na blog nebo firemní web
Psaní je tak trochu jako řízení. Můžete znát gramatiku a dlouhé měsíce studovat různé tipy, triky a pravidla, ale jakmile dojde na věc, v praxi budete ztracení. Psát sice umí každý, jenže to neznamená, že by měli tuto činnost všichni provozovat. Chcete-li, aby čtenáři hltali každé vaše slovo, při čtení článků se bavili a nacházeli…
-
Export nabídek do Google Docs, Excelu nebo CRM
V knize přání se objevují nejrůznější požadavky, co do PlaCly ještě naprogramovat. Její kouzlo však spočívá v jednoduchosti a snadném ovládání, ostatně proto ji rádi používáte. Z toho důvodu o každém nápadu na novou funkci vedeme s Vaškem a insidery PlaCly debaty, zda je skutečně potřebná a užitečná. Vždy také přemýšlíme, zda požadovaná funkce nejde…
-
České SEO nástroje, které stojí za pozornost
V dnešním článku přinášíme přehled nejzajímavějších původem českých nástrojů pro lepší správu SEO a linkbuildingu. Nástrojů, které lze použít při optimalizaci stránek pro vyhledávače, je samozřejmě mnohem víc, dnes jsme se však zaměřili výhradně na ty, které vznikly v Česku, a tak akcentují zdejší specifický trh a situaci na poli vyhledávání.
-
Pro koho nejsou článkové kampaně vhodné?
Ne všichni na PlaCle najdou to, co hledají. Přestože si každý inzerent může poptávku libovolně specifikovat, a tím ovlivnit její výsledek, představy některých naplnit prostě nedokážeme. Splňujete-li následující body, nemá smysl vydávat se cestou článkových kampaní. Ušetřete si čas a věnujte ho raději aktivitám, které pokryjí vaše potřeby, pokud…
-
Využijte vánoční nákupní horečky, recenze zboží Vám vyprodají eshop
Předvánoční čas je vhodná doba pro podporu prodeje eshopu. Blížící se vánoční zvyk obdarovávat druhé dárky vytváří společenský tlak „něco koupit“. Většina nakupujících není ještě rozhodnuta, jakou věc/službu pořídí svým dětem, rodinným příslušníkům nebo známým. Všichni hledají nápady a dobré myšlenky na dárky.
-
Koncept poptávky rozhodne o její úspěšnosti
Zadání poptávky do systému je prvním kamenem ve skládačce úspěšné článkové kampaně. Podstatou je nabídnout váš produkt nebo službu čtenářům v takové formě, v jaké ji hledají a očekávají.
-
4 tipy pro lepší nadpisy článků
Vymyslet nadpis článku je často ta nejtěžší věc na celém článku. Nadpis určuje, jestli článek čtenáře zaujme a jestli ho mají číst. I dokonale napsaný reklamní text si nikdo nepřečte, pokud nebude mít dobrou směrovou ceduli (nadpis).
-
Správné zadání poptávky
Tento článek má popsat nejčastější chyby v zadání poptávek a jejich nápravu pro větší srozumitelnost poptávky. Zadání poptávek občas není pochopitelné pro blogery. Blogeři se na nejasnosti ptají a díky tomu máme zpětnou vazbu od blogerů na způsob zadávání poptávek. Přesná pravidla pro zadání nejsou daná, aby inzerenti měli volnost při psaní poptávky a mohli…
-
Duplicity V SERP
V získávání návštěvníků z vyhledávačů (SEM) jsou důležité originální texty. V tomto článku krátce shrnu, proč duplicity jsou zbytečnou snahou. Pro příkladné popsání rozdílu použiji téma sekačky. Pokud na svém blogu napíšu úžasný článek o sekačkách, postupem času na něj ostatní budou odkazovat a stránkách s článkem o sekačkách se dostane na první pozici ve…
-
3 druhy internetového marketingu
Jsou tři druhy poptávek po článcích podle druhů jejich záměru. Inzerenti většinou sledují jeden z těchto cílů nebo jejich kombinaci. 1.) Chceme relevantní zpětné odkazy – vyznačují se poptávkou s přesně uvedenými detaily pro odkaz. Jsou vyžadovány blogy s vyššími ranky a dobrou indexací ve vyhledávačích. Články si nechají inzerenti psát masově bez dalších požadavků.…
blog (3) bloger (5) blogeři (15) blogy (3) bonusový kredit (2) cena článku (2) copywriting (3) efektivita (4) firemní blog (2) garance (5) gramatické chyby (2) inzerce (5) inzerent (8) inzerenti (18) jednoduchost (2) klíčová slova (3) komunikace (3) kontrola (4) korektura textů (2) kvalita (6) kvalita článků (2) kvalitní obsah (3) linkbuilding (2) marketing (16) marketingová strategie (3) marketingové strategie (2) marketingové texty (3) nabídka (3) nabídky (3) nadpisy (2) návštěvnost (6) obchod (4) objednávka (2) objednávky (8) objednávky článků (2) obsah (3) obsahová strategie (5) obsahový marketing (8) odkazy (3) online marketing (5) online podnikání (4) placené články (5) PlaCla (30) podnikání (15) podpora (4) poptávka (3) poptávky (4) propagace (2) publikace (6) reklama (5) reklamace (7) reklamní kampaně (2) reklamní články (5) rychlost (4) SEO (8) služby (3) spolupráce (3) texty (2) tvorba obsahu (4) tvorba článků (2) unikátní obsah (3) vyhledávání (2) výdělek blogerů (3) zadání poptávky (3) zpětná vazba (10) zpětné odkazy (4) zákaznická podpora (3) zákazníci (5) článkové kampaně (4) články (13)