Rubrika: Tipy a triky
-
Jak připravit PR články podle nejnovějších trendů ve vyhledávání Google
PR články nejsou jen nástrojem pro budování značky. Pokud jsou správně napsané a publikované, mohou přinést kvalitní zpětné odkazy, zlepšit viditelnost v organickém vyhledávání a především přitáhnout relevantní cílovou skupinu. Nové změny ve výsledcích vyhledávání Google a vývoj v oblasti generativního SEO (GEO) ale nutí marketéry přehodnotit přístup. Pojďme se podívat, jak PR články připravit…
-
Komunikace s webem před objednávkou
Čas od času, chce inzerent upřesnit nějaký detail k nabídce blogu. Případně se na něco ohledně něj zeptat. Snažíme se blogerům co nejvíce uvolnit ruce, takže se mají pouze nabízet, případně nabídku zaslat s nápadem na článek, ale další komunikaci přímo s nimi inzerent může zahájit ve chvíli objednávky. Mylně by si totiž komunikaci před…
-
Jak rychle a efektivně reklamovat?
Z pohledu inzerenta je nejlepší reklamace žádná reklamace. Proto je pro službu PlaCla klíčové reklamacím předcházet. Drtivá většina reklamací jsou jen pouhé drobnosti, překlep nebo špatně umístěný odkaz. Případně ještě inzerent upřesní některý detail, něco přidá či ubere. Skutečným reklamacím, kdy je nutné přepsat celý text, se snažíme předcházet. Jakmile takovou situaci zaznamenáme, zpravidla necháváme…
-
Jaké jsou nejčastější chyby inzerentů?
Primární chybou je, že váhají a ještě se neregistrovali do PlaCly, nedobili kredit a nevložili poptávku. Kdo nic neriskuje, nic neztratí… jenže v PlaCle neztrácí, i když dobije. Leda svůj čas. Inzerentovi garantujeme vrácení kreditu za článek, s kterým nebude spokojen. Pokud ani na druhý pokus se mu článek líbit nebude, vyplatím mu 5 000…
-
Jak pracovat 4 hodiny denně a vše stihnout?
Pokud děláte na směnný provoz, asi si klepete na hlavu. Jsou povolání, ze kterých prostě utéct nemůžete a na pracovišti být musíte. Ale i tam můžete svou práci zvládnout rychleji nebo se věnovat jen těm klíčovým činnostem a vymyslet to tak, abyste ty méně podstatné delegovali. Nejde o to se z něčeho vyvléci nebo to…
-
Nemám čas článkové kampaně řešit. Pomůžeme!
Přes veškerou snahu co nejvíce proces objednávky placených článků urychlit a ušetřit tak inzerentovi maximum času, jsou fáze, které bez jeho přičinění neobjedou. Je mi jasné, že pro začínající mohou být některé postupy na první pohled složité nebo nelogické. Vychází z našich letitých zkušeností a není nic jednoduššího, než se pro jejich osvětlení obrátit na…
-
Jaké jsou příčiny sporů a jak je efektivně řešit?
Spor blogera a inzerenta není na PlaCle nijak častý, neboť za roky provozu služby máme know-how, jak mu předcházet a v případě komunikace směřující ke sporu dokážeme situaci vyřešit ke spokojenosti obou stran. Častý by byl například spor ohledně ceny článku, takže jsme již před pěti lety omezili protinávrh inzerenta, který jinak blogery urazil a…
-
Nejefektivnější články – čtenost a míra prokliků
Loni v listopadu jsem publikoval návod, jak skvělé články psát. Dnes inzerentům shrnu pravidla v něm obsažená, která vychází ze zkušeností s desítkami tisíc článků, jež mně a mému týmu prošly rukama. V zásadě nejdůležitější je chytlavost nadpisu vzhledem k obsahu. Tento například má připraven superlativ na zaujetí čtenáře na blogu a pak kombinaci „čtenost článku“ (vyhledávače…
-
Jak si ohlídat článek? Autorizace × publikace
Inzerenti chtějí mít text článku pod kontrolou z nejrůznějších důvodů (legislativa, budování brandu, schvalování v týmu…). Proto jsme zavedli autorizaci před publikací jako extra-službu a v prosinci téhož roku poptávky POUZE PUBLIKACE. Nebyli jsme si zprvu jistí tím, zda o ně bude zájem. Po třech letech už jsou neoddělitelnou součástí PlaCly. Obě tyto funkce mají…
-
Jakou má inzerent stanovit cenu poptávky?
V zásadě cena poptávky má odrážet náročnost zadání, zpracování příloh nebo náročnější studii podkladů a je zcela na uvážení inzerenta. Služba PlaCla ji ovlivňuje pouze minimální cenou. I tak část blogerů poptávka za minimální cenu odradí a jejich nabídky inzerent vůbec neobdrží. To samozřejmě nevadí ve chvíli, kdy nejde po těch nejlepších oborových magazínech. Na…
blog (3) bloger (5) blogeři (15) blogy (3) bonusový kredit (2) cena článku (2) copywriting (3) efektivita (4) firemní blog (2) garance (5) gramatické chyby (2) inzerce (5) inzerent (8) inzerenti (18) jednoduchost (2) klíčová slova (3) komunikace (3) kontrola (4) korektura textů (2) kvalita (6) kvalita článků (2) kvalitní obsah (3) linkbuilding (2) marketing (16) marketingová strategie (3) marketingové strategie (2) marketingové texty (3) nabídka (3) nabídky (3) nadpisy (2) návštěvnost (6) obchod (4) objednávka (2) objednávky (8) objednávky článků (2) obsah (3) obsahová strategie (5) obsahový marketing (8) odkazy (3) online marketing (5) online podnikání (4) placené články (5) PlaCla (30) podnikání (15) podpora (4) poptávka (3) poptávky (4) propagace (2) publikace (6) reklama (5) reklamace (7) reklamní kampaně (2) reklamní články (5) rychlost (4) SEO (8) služby (3) spolupráce (3) texty (2) tvorba obsahu (4) tvorba článků (2) unikátní obsah (3) vyhledávání (2) výdělek blogerů (3) zadání poptávky (3) zpětná vazba (10) zpětné odkazy (4) zákaznická podpora (3) zákazníci (5) článkové kampaně (4) články (13)