Rubrika: Tipy a inspirace
Hledáte nové nápady pro vaše kampaně? Tato rubrika nabízí praktické rady, případové studie a inspirativní příběhy z oblasti obsahového marketingu. Získejte cenné podněty, jak zaujmout zákazníky a dosáhnout skvělých výsledků.
-
Komunikace s webem před objednávkou
Čas od času, chce inzerent upřesnit nějaký detail k nabídce blogu. Případně se na něco ohledně něj zeptat. Snažíme se blogerům co nejvíce uvolnit ruce, takže se mají pouze nabízet, případně nabídku zaslat s nápadem na článek, ale další komunikaci přímo s nimi inzerent může zahájit ve chvíli objednávky. Mylně by si totiž komunikaci před…
-
Jak rychle a efektivně reklamovat?
Z pohledu inzerenta je nejlepší reklamace žádná reklamace. Proto je pro službu PlaCla klíčové reklamacím předcházet. Drtivá většina reklamací jsou jen pouhé drobnosti, překlep nebo špatně umístěný odkaz. Případně ještě inzerent upřesní některý detail, něco přidá či ubere. Skutečným reklamacím, kdy je nutné přepsat celý text, se snažíme předcházet. Jakmile takovou situaci zaznamenáme, zpravidla necháváme…
-
Jaké jsou nejčastější chyby inzerentů?
Primární chybou je, že váhají a ještě se neregistrovali do PlaCly, nedobili kredit a nevložili poptávku. Kdo nic neriskuje, nic neztratí… jenže v PlaCle neztrácí, i když dobije. Leda svůj čas. Inzerentovi garantujeme vrácení kreditu za článek, s kterým nebude spokojen. Pokud ani na druhý pokus se mu článek líbit nebude, vyplatím mu 5 000…
-
Inzerenti i blogeři se profesionalizovali
V posledních dvou letech sleduji trend, že inzerenti už přichází se základními znalostmi, případně mají zkušenosti z předchozích projektů a na PlaClu si vzpomněli, protože naše služby už v minulosti využili. Odpadávají dotazy stylu, k čemu jsou placené články vlastně dobré. Násobně vzrostly nároky inzerentů na kvalitu webů a článků na nich. Zajímají se o…
-
Proč bývala PlaCla tak neoblíbená?
Těch faktorů, které PlaCle pošramotily pověst do doby, než jsme ji koupili s Michalem Kubíčkem, je hned několik. Tou hlavní byla absence vize dalšího rozvoje, chyběla okamžitá zákaznická podpora ve dne i v noci, o víkendech i státních svátcích, kdy článkové kampaně řeší část eshopařů, marketingových freelancerů a startupistů. Služba PlaCla byla pomalá a nekvalitní.…
-
Jak pracovat 4 hodiny denně a vše stihnout?
Pokud děláte na směnný provoz, asi si klepete na hlavu. Jsou povolání, ze kterých prostě utéct nemůžete a na pracovišti být musíte. Ale i tam můžete svou práci zvládnout rychleji nebo se věnovat jen těm klíčovým činnostem a vymyslet to tak, abyste ty méně podstatné delegovali. Nejde o to se z něčeho vyvléci nebo to…
-
PlaCla bez zpětné vazby bude jen hříčkou přírody
Víc než stavbu domu připomíná budování služby PlaCla cosi jako prehistorickou buňku, která prochází evolucí. Její membránou ohraničené tělo nepustí dovnitř nic škodlivého, zároveň plave na všechny strany zatím jen českého a slovenského moře a možná se někdy změní v mnohobuněčný organizmus. Stále na počátku svého vývoje a přitom už připravená i na náročné procesy,…
-
Nemám čas článkové kampaně řešit. Pomůžeme!
Přes veškerou snahu co nejvíce proces objednávky placených článků urychlit a ušetřit tak inzerentovi maximum času, jsou fáze, které bez jeho přičinění neobjedou. Je mi jasné, že pro začínající mohou být některé postupy na první pohled složité nebo nelogické. Vychází z našich letitých zkušeností a není nic jednoduššího, než se pro jejich osvětlení obrátit na…
-
Jaké jsou příčiny sporů a jak je efektivně řešit?
Spor blogera a inzerenta není na PlaCle nijak častý, neboť za roky provozu služby máme know-how, jak mu předcházet a v případě komunikace směřující ke sporu dokážeme situaci vyřešit ke spokojenosti obou stran. Častý by byl například spor ohledně ceny článku, takže jsme již před pěti lety omezili protinávrh inzerenta, který jinak blogery urazil a…
-
Nejefektivnější články – čtenost a míra prokliků
Loni v listopadu jsem publikoval návod, jak skvělé články psát. Dnes inzerentům shrnu pravidla v něm obsažená, která vychází ze zkušeností s desítkami tisíc článků, jež mně a mému týmu prošly rukama. V zásadě nejdůležitější je chytlavost nadpisu vzhledem k obsahu. Tento například má připraven superlativ na zaujetí čtenáře na blogu a pak kombinaci „čtenost článku“ (vyhledávače…
-
Podmíráky nenaléváme, služba má sloužit
Není tu nikdo jiný, kdo by nás za naši práci platil, než inzerent. Nikdo nás nedotuje, nesponzoruje. Ani do placených článků neumisťujeme další reklamu, jak se o to někteří různými podfuky snaží. Zarputile bojujeme i proti podmírákům. Zmiňoval jsem to už v souvislosti s garancí 5 000 Kč za nepovedený článek. Když vám v restauraci…