Získejte zákazníky díky placeným reklamním (PR) článkům bez administrativy a rychle. Do tří dnů.

Domů » Tipy a inspirace » Všeobecné » Přísnější dohled nad blogy, více komunikace mezi uživateli

Přísnější dohled nad blogy, více komunikace mezi uživateli

Po osmiměsíčním fungování služby Placla.cz  je na čase zhodnotit procesní funkčnost systému a upravit další strategii směřování. Účetní uzávěrka dopadla v kladných číslech a vyžádala si najmutí nové spolupracovnice na učetnictví a doklady. Služba se ujala na českém trhu a každý měsíc roste.

Inzerenti si přes počáteční nedůvěru (kde jsou ty blogy?) rychle zvykli na fungování systému a uživatelské rozhraní. Při vyhodnocení telefonického dotazování na spokojenost se službami a fungováním neměli inzerenti námitek a jsou se současným fungováním spokojeni. Inzerenti si chválí jednoduché a účelné rozhraní, které je neotravuje zbytečnými funkcemi.  Různorodé složení inzerentů ukázalo velice rozdílné požadavky na blogy, ale ukázalo jasné trendy. PR-weby jsou chápány jako masovka, příjemné jsou všeobecné osobní blogy a velmi ceněné oborově nebo tematicky zaměřené blogy. Mezi inzerenty je vidět odklon od PR webů směrem k všeobecným blogům s komunitou. Kvalitní blog podle inzerentů je osobní blog na vlastní doméně zaměřený na všeobecná témata, indexovaný ve vyhledávačích s „ranky“ a návštěvností.

Blogeři si na konci podzimu uvědomili, že vytvoření a udržování kvalitního blogu je dobrý zdroj přivýdělku a profesionalizovali se. Blogeři oceňují rychlé výplaty a splehlivost služby. Počáteční vnímání služby blogery jako srandy na večery se změnilo po několika nelítostných čistkách v systému. Přibližně každá druhá stránka (blog) byla ze služby odstraněna a cca každý třetí účet blogera zrušen. Často požadovaná funkce blogery, aby se  mohli nabídnout s vlastní cenou inzerentovi, se ukázala jako málo potřebná. Je využívána přibližně u 2 % obchodů. Příjemně překvapili blogeři ochotou dohodnout se na úpravách napsaného článku před proplacením a funkce arbitra byla použita jenom párkrát. Celková kvalita blogů v Placle se zvyšuje a je vidět, že blogeři berou už vážně úroveň svých blogů.

V současné době Placlu tvoří tým tří lidí (Martin:provoz+podpora, Hanka: marketing+obchod, Lucka: učetnictví) a bude se dále dle potřeb služby rozvíjet. Aktuálně budujeme tým obchodníků pro kontakt a osobní práci s inzerenty. Obchodně se budeme zaměřovat na telemarketing a aktivní oslovování inzerentů.

Další směřování služby Placla.cz bude nejen zpřísnění dohledu nad blogy (včetně minimálně půl ročního zobrazování článků), ale i rozvoj možností komunikace mezi inzerentem a blogerem. Dále uvažujeme o zavedení hodnocení blogů pro inzerenty, aby blogeři měli zpětnou vazbu o jejich kvalitě v porovnání s ostatními blogy.

Máte-li další nápad na vylepšení nebo směřování služby, podělte se o něj s námi v komentářích.

Jeden komentář: „Přísnější dohled nad blogy, více komunikace mezi uživateli“

  1. mirecekp avatar
    mirecekp

    Jako blogeři jsme byli upozorněni na přehnané zatěžování častným požadavkem na výplatu. Myslím že by bylo pro obě strany přínosné, pokud by bylo vyplácení zautomatizované a vyplácelo se pravidelně v měsíčním intervalu, pokud by bylo dosaženo minimální částky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *