V rámci zpětné vazby inzerentů na kvalitu našich služeb jsme se kromě odůvodnění odmítnutí nabídky začali zajímat o hodnocení proplácených článků. Za měsíc fungování tohoto hodnocení jsme již získali 763 kompletních hodnocení, a proto čtyřicítce webů, které mají více jak 5 kompletních hodnocení, můžeme zobrazit průměrnou známku (tak jako ve škole). Inzerentům se průměrná známka nezobrazuje, je to zpětná vazba pro web. A my tuto známku zohledňujeme při výběru webu do VIP poptávek. Jedná se o průměr z hodnocení ve čtyřech kategoriích:
1. splnění zadání
2. obsahová kvalita
3. vyjadřovací schopnosti
4. gramatika
Překvapilo mne, že drtivá většina webů z hodnocení odešla s jedničkou či dvojkou. Píší velmi kvalitní články, které jsou pro čtenáře obsahově přínosné. Jsem rád, že naší službě dělají dobré jméno. Pouze dva weby dostaly od inzerentů trojku a s nimi jsme se už rozloučili. Žádné trojkaře, čtyřkaře či pětkaře u nás nemáme. Pokud kvalita článků poklesne na trojku, neznamená to hned konec webu v PlaCle. Je to jeden z faktorů včetně odůvodnění odmítnutí nabídek a dalších ukazatelů, na jejichž základě web vypínáme. Takže by měl provozovatel webu zbystřit, poklesne-li hodnocení na 2-!
Skvělá novinka, určitě to inzerentům ušetří hodně času. Já osobně tento update ocením. Děkuji
Řekl bych že inzerentům asi ne, protože se jim to nezobrazuje. Ale jinak pro provozovatele webů moc dobrá věc. snad bych se jen zeptal, známkování je od 1 do 3, nebo klasické pětistupňové?
Známkování je jako v škole. Takže teoreticky lze dosáhnout i čtyřky nebo pětky, ale už při dosažení trojky je web v PlaCle detailně posouzen, je přihlédnuto k dalším faktorům a případně jej vypínáme.
Dalo by se polemizovat o zhoršování známky z důvodu, že je web „drahý“, ať dávám jakoukoliv částku, tak vždy se najde skupina inzerentů, kteří navrhnou cenu nižší. Přitom ceny na PlaCla mám i 3x nižší než při komunikaci napřímo.
Docela bych chtěl zkusit nabídnout článek zdarma, jestli by ještě chtěli nějaké peníze ode mě.
Odmítnutí z důvodu vysoké ceny se do průměrné známky článků nijak nepromítá. Tlak na nižší cenu není v PlaCle nijak velký. Inzerenti za kvalitu rádi zaplatí. V oblibě mají zejména navštěvované weby s kvalitním obsahem.
Dobrá vychytávka 🙂
Nevím v čem je ta vychytávka tak dobrá? Nějaký blázen bude rozčílen že nemůže mít článek za 168 ale za 1500 tak jasně že napíše špatné hodnocení, pak zadá další článek a opět špatné….jak je zaručená objektivita hodnocení ze strany inzerenta? Nijak
Petře, pokud bychom zobrazovali hodnocení ostatním inzerentům, pak je skutečně nutné připravit algoritmus, který by zaručil objektivní hodnocení. Takže by vyřazoval anomálie.