Čas od času, chce inzerent upřesnit nějaký detail k nabídce blogu. Případně se na něco ohledně něj zeptat. Snažíme se blogerům co nejvíce uvolnit ruce, takže se mají pouze nabízet, případně nabídku zaslat s nápadem na článek, ale další komunikaci přímo s nimi inzerent může zahájit ve chvíli objednávky. Mylně by si totiž komunikaci před objednávkou mohli vyložit jako objednávku, mohly by vzniknout jiné zmatky. Proto je nejlepší, pokud se inzerent se svými dotazy obrátí na podporu PlaCly. Zpravidla chce inzerent nějakou informaci od více blogů, takže ji zjistíme, všechny informace soustředíme a zašleme mu je v jedné zprávě. Tím se zase snažíme šetřit čas inzerentovi. Leckdy je například potřeba soustředit informace o návštěvnosti článků, ptáme se pak blogerů na konkrétní články, které jsme již pro inzerenty předtím objednali. Snažíme se o to, aby inzerent dostal informaci co nejrelevantnější, a předejdeme tak informačnímu šumu.
Jediné, co je k tomu potřeba, je spojit se s podporou PlaCly, ta už dotazy a vzkazy vyřídí. Naopak hned po objednávce je možné komunikovat prakticky neomezeně. Kolikrát tuto variantu doporučuji s tím, že je to vůbec nejjednodušší cesta – objednat článek, tím projevit vážný zájem, ale podmínit objednávkou nějakou informací nebo potvrzením, kde a jak bude umístěn článek apod. Pokud tuto podmínku bloger nedodrží, už v první zprávě je dobré ho vyzvat v takovém případě objednávku stornovat. I kdyby se bloger tuto podmínku přehlédl a článek dodal, v případě arbitráže by bylo právo na straně inzerenta. Co se rušení objednávek na přání inzerenta tyče, blogeři s ním bez výjimky souhlasí. Pokud například inzerent objedná článek omylem, nemůže jej stornovat, ale musí k tomu skrze komunikaci vyzvat blogera. Nutno podotknout, že blogeři jsou v takovém případě velmi vstřícní, případně objednávku stornuje sama podpora, která si takového pokynu všimne.
Napsat komentář