Podobně jako zákazníka v restauraci naštve podmírák, nechceme nikdo na pití, ani na jídlo dlouho čekat. Zvlášť pokud jsme hladoví. Proto v PlaCle nenecháváme inzerenty dlouho čekat. Často se setkávám s tím, že článkové kampaně řeší na poslední chvíli nebo je chtějí mít jednoduše rychle vyřízené. Nemám jim to nijak za zlé, naopak jsou překvapení, jak rychle to umíme. Není totiž nic jednoduššího, než jejich přání splnit. Ač sami kolikrát nenapíší, jak na text či článek pospíchají, neznamená to, že rychlost neocení. Díky ní se bloger dočká další objednávky, kterou by inzerent zadal jinému blogerovi.
Například u poptávek POUZE PUBLIKACE není jediný důvod, krom zdravotní indispozice, aby bloger nevydal článek v řádu několika málo hodin, nebo dokonce minut. Dnes už objednávky váznou jen u velkých mediálních domů, kde pracují s mediaplány a vytváří kolem objednávky zbytečnou byrokracii, s kterou se inzerent PlaCly ani nesetká. Snažíme se rychlost publikace popohnat i tam. V redakci jí dosahujeme počtem redaktorů, takže naráz se píše několik objednávek.
Blogeři občas ještě necítí potřebu dodat článek ihned po obdržení objednávky a čekají na poslední den lhůty pro napsání či publikaci článku. Argumentují uvedeným datem a časem lhůty jako termínem dodání. Nemohou být dál od pravdy. Jedná se o lhůtu, po jejímž uplynutí musím objednávku stornovat a vrátit inzerentovi kredit, aby si mohl vybrat jiný blog. V drtivé většině se bloger po jejím uplynutí do pár hodin ozve, situaci vysvětlí a já objednávku ještě stihnu obnovit, takže inzerent má článek, který chtěl. Pokud se neozve, klesá mu spolehlivost a především pozdějším vydáním odrazuje inzerenty od objednávek.
Tak jako je důležité pro blogery, aby se nabízeli v PlaCle denně, rychle vydaný článek zvyšuje pravděpodobnost dalších objednávek. Inzerent už příště vybírá ty blogy, magazíny a média, která vydala článek rychle. Podle rychlosti dodání dokonce někteří nabídky řadí a objednávají.
Napsat komentář