Přes veškerou snahu co nejvíce proces objednávky placených článků urychlit a ušetřit tak inzerentovi maximum času, jsou fáze, které bez jeho přičinění neobjedou. Je mi jasné, že pro začínající mohou být některé postupy na první pohled složité nebo nelogické. Vychází z našich letitých zkušeností a není nic jednoduššího, než se pro jejich osvětlení obrátit na podporu, která ochotně vše vysvětlí. Ale i tak se najdou inzerenti, kteří se svému podnikání nebo soukromému životu věnují natolik, že jim na článkové kampaně nezbývá čas, ač o ně mají zájem. V takovém případě podpora může inzerentovi doporučit některého z profesionálních odborníků na marketing, kteří denně objednávají pro své klienty desítky článků.
Správa takové kampaně přitom nevyjde oproti vynaloženému času mnoho. Může jít například o 10 % z celkového objemu kampaně. Inzerent pak už jen schvaluje publikované články nebo pouze sleduje, jak mu narůstá návštěvnost a počet objednávek.
Nezajišťuje ji přímo služba PlaCla, protože my jsme sami o sobě marketingovým nástrojem a nechceme konkurovat svými službami agenturám, které u nás pro své klienty texty a články objednávají. Naopak jim můžeme některého inzerenta doporučit. Bez různých analýz a následného reportování výsledků totiž objednávka článků v PlaCle nemá smysl. Nechceme se ani dostávat do střetu zájmů, pokud bychom si vybírali z nabídek sami a třeba i nevědomě manipulovali trendy v PlaCle. Hnali bychom se do slepé uličky. Ze spolupráce zaneprázdněného inzerenta a nezávislého profesionála na marketing nebo konzultanta marketingové či reklamní agentury můžeme jedině těžit.
Napsat komentář