FAQ – u poptávky mi zmizely odkazy, nemohu přijmout nabídky blogerů

Článek napsal Martin Jersák dne 4.9.2012 . Zařazeno v kategorii FAQ

Na hlavní stránce v administraci vidíte vedle názvů vašich poptávek zelenou fajfku (zapnout poptávku), nebo červený křížek (vypnout poptávku). Dle potřeby můžete poptávku buď vypnout, nebo zapnout.

Zapnutá poptávka, pokud máte dostatečný kredit v pokladně, se zobrazuje všem blogerům. Pokud máte v nastavení zapnuto odesílání informačních emailů o nabídkách blogů, tak vám chodí na email i upozornění o nových nabídkách blogů u vašich poptávek.

Vypnutá poptávka se nezobrazuje blogerům a nemůžete s ní pracovat. Nezobrazují se vám u ní odkazy pro akceptaci nabídek blogů nebo odkazy pro odmítnutí blogů. Pro práci s poptávkou je potřeba ji v přehledu zapnout.

Pokud u vaší poptávky není měsíc žádná akce (nová nabídka blogu nebo vaše přimutí/odmítnutí nabídky), tak se poptávka sama vypne a přestane se zobrazovat blogerům.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

7 − 3 =