FAQ – přišel mi k proplacení článek a on neexistuje

Článek napsal Martin Jersák dne 13.9.2012 . Zařazeno v kategorii FAQ

ÚPRAVA 12.7.2014: Jelikož jsme od jara tohoto roku začali kontrolovat kvalitu dodaných článků i díky hodnocení inzerentů a také osobní kontrolou, zda web nedodal příliš krátký nebo prázdný článek a s výtečníky, kteří se pokoušeli pravidla obcházet, jsme se rozloučili, k takové situaci v PlaCle už nedochází. Pokud se inzerentovi zobrazí prázdný článek, většinou se jedná o technickou chybu, kdy článek ještě nebyl publikován a zůstal v administraci webu. Obvykle stačí web upozornit v rámci připomínek. Samozřejmě záruka vrácení kreditu z blokace trvá, pokud by k dodání článku nedošlo nebo neodpovídal zadání.

PŮVODNÍ ZNĚNÍ: Pokud dostanete k proplacení článek, který neexistuje, tak ho nahlaste arbitrovi. Odkaz naleznete na stránce připomínek k článku dole. V arbitráži arbitr prověří blog, jestli bloger omylem neposlal špatnou url. Pokud není článek dohledán, je obchod ihned automaticky stornován a blogu zhoršeno hodnocení spolehlivosti.

Někteří blogeři zkoušeli podvádět tak, že posílali prázdné články a doufali, že si inzerenti nevšimnou, že proplácejí neexistující článek. Proto jsme přikročili k okamžitému rušení takových obchodů v arbitrážích. Pokud se u blogerů toto jednání opakuje, jsou jejich účty rušeny.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

20 − 12 =