Arbitráže

Článek napsal Martin Jersák dne 18.12.2010 . Zařazeno v kategorii Nápověda

Arbitráž slouží k ukončení dlouhotrvajících nebo sporných obchodů. Arbitráž vzniká třemi způsoby:

1.) Nahlášení obchodu blogerem
2.) Nahlášení obchodu inzerentem
3.) Automaticky při 7 denní nečinnosti

Automatická arbitráž nastává po 7 dnech neproplacení od odeslání článku k proplacení nebo když více jak 7 dnů není u reklamace žádná reakce. Tímto je zaručeno, že žádný napsaný článek nevyšumí do ztracena.

Při arbitráži z důvodu sporu mezi inzerentem a blogerem je strana, na které je problém, vyzvána k nápravě do 3 dnů. Nedojde-li k nápravě, článek je automaticky ne/proplacen. Při arbitráži pro nečinnost je vyzvána nečinná strana k reakci do 3 dnů. Pokud nečinná strana nereaguje do 3 dnů, je článek automaticky ne/proplacen. Každá reakce protistrany se druhé straně posílá v kopii na email. Zprávy arbitra se posílají na email inzerentovi i blogerovi.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *